четвртак, 21. новембар 2013.

Cena izrade sajta

Šta je ključ svakog posla: cena? Cena izrade sajtova  i izrada sajtova su obično koliko para toliko muzike. Mi se profesionalno bavimo izradom sajtova već 13 godina. Napravili smo na stotine sajtova i od 2000. godine kada sam napravio prvi sajt pa do sada cene su se menjale. Recimo da sada radim sajt po najvećoj ceni u odnosu na nekada. A ako je cena povoljna, šta je povoljna cena.

Jeftina izrada sajta - laž

Lagano sam pobio pojam jeftina izrada web sajta jer tako nešto ne postoji. Ustvari pokušao sam i da radim jeftino web sajt, ali to na kraju i nije baš isplativo ni za mene ni za onog za koga radim, jer ja radim sajtove zbog novca, da se ne lažemo, a gazdi je cilj da bude što manja cena izrade sajta. I tu nastaje problem, on ne dobije sajt kaakv je hteo a mu ja kažem, pa jebiga brate šta si mislio za 50 evra i jeftinu izradu web sajta, da poleti i da se namlatiš para od njega.
Zato treba naći kompromis i kada se pravi web sajt da da bude optimizovan za mobilne telefone, da je urađena seo optimizacija sajtova kakao bi se sajt mogao videti u pretraživačima.
Evo ako hoćete da prođete jeftinije pogledajte naš tutorial za optimizaciju sajta, pa tako uštedite što napregnete malo vaš mozak, a ako hoćete sve na gotovo, e pa bato mora da se plati.


Нема коментара:

Постави коментар